Spasöndag

Vad gör man en regnig söndag?

Jag bestämmer mig för att plocka fram lite hudvårdsprodukter

och göra en ansiktsbehandling på mig själv.

Efter rengöring av ansiktet lägger jag på Maria Åkerbergs AHA & Jojoba Peeling på rengjord torr hud.

Undvik huden runt ögonen, ( undvik även irriterad hud, finnar).

DSC04467

Nu kommer det svåra för mig;

att välja mellan Maria Åkerbergs blueberry seedmask eller moisturising mask.

Eftersom båda är bra och passar min hy så blir det svårt.

Men idag blir det blueberry seedmask med närande och skyddande blåbärsfröolja som är en

lugnande ansiktsmask som stärker huden och ger den bättre motståndskraft.

Bluberry Seed Mask är en crememask som inte stelnar.

Den passar alla hudtyper och tillför massor av fukt.

Masken passar också mycket bra till dig som har ytliga blodkärl, känslig och lättirriterad hud.

DSC04469

På läpparna; Rosen seriens läppbalm.

Drygt är det och jag har den gamla förpackningen fortfarande.

Skyddar dina läppar effektivt samt ger näring och mjukar upp utan att skapa smörjberoende.

Innehåller karnaubavax som skyddar mot väder och vind och bevarar värme och fukt.

DSC04471

 

Kroppen och fötterna får sig en fuktdos av Body shops body butter.

När jag fyllde år fick jag den av min son. Underbar kroppskräm med olika dofter.

Vad gör ni en regnig söndag?

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

