Vara vänner

Har ni någon gång funderat på hur är en vän, vem är en vän?

DSC04475

DSC04340-2

För ett tag sedan sökte jag helt spontant upp en gammal vän som jag inte hade träffat på ca 15 år.

Under dessa 15 år så hade hon absolut inte varit bortglömd.

Men vår liv tog olika vägar…

Jag fick snabbt svar och dagen efter träffades vi. Så roligt och spännande att ses igen.

Bådas våra liv har förändrats rejält på olika sätt, och vi båda har varit med om en hel del.

Men att känna att vi ändå fortsatte där vi slutade är fantastiskt.

Det var som om tiden stått stilla liksom förutom att vi kanske blivit lite klokare,

lugnare och säkrare på oss själva.

Dagen försvann snabbt men jag återfann en fin väninna.

Vad är en vän? Ska man förändra sig för att vara en vän? Eller duger man som man är?

Självklart duger man som man är, annars får det faktiskt vara!

Luta dig tillbaka och var den du är. Det finns ingen i din närhet som vet vad du har varit med om

eller bär inom dig.  Alla är vi olika.

 

Gå lite närmre och bry oss om. Vi vet inte varandras bakgrund    ❤

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

