Fantastiska och tråkiga timmar med sonen

 

Regniga gråa lördag är ändå en solig lördag. Mellansonen och jag har slipat väggar hemma hos honom. Hemma hos mig igen plockar jag in några syrénkvistar och tänder i kaminen. Erkänner att jag är dålig på att lagamat till mig själv men lovat att bli bättre. Det blir en pizza. Blomkål, mozzarella, ägg får bli pajbotten eftersom jag inte tål veteprotein.  Mixar ihop det och plattar ut på bakplåtspapper med lite olivolja. 20 min i ugnen innan grönsakerna läggs på och in igen i ugnen. Riven ost är gott att ha på men ikväll hade jag ingen hemma. Tomatsåsen innehåller vitlök, lök och körsbärstomater på burk. Låt det puttra en liten stund och mixa. Salta och peppra. Jättegott

DSC04642

 

DSC04666

 

DSC04674

 

DSC04677Gör lite mys för mig själv så här på lördagskvällen. Tacksam över dagen och det den har gett mig.

The Rose ❤

Sov Gott alla

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

