Passa på att pyssla inne när det regnar!

Vi kan inte styra vädret.

I fredags kväll satt jag ute i gräset och njöt av värmen och solnedgången.

På fötterna hade jag mina underbara flip flop.

Som barn sprang jag alltid barfota.

När regnet öser ner, det blåser kallt så är det mysigt att strosa inne och pyssla om sitt hem.

Sommaren kommer och då har vi alla glömt att det var kallt och regnigt i maj.

Har ni glömt hur kallt det var i maj förra året….Sommaren kom efter midsommar.

DSC04640

DSC04188

DSC04189

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Passa på att pyssla inne när det regnar!”

  1. Hej! Vilken härlig blogg jag hittat här!. Nej det tänkte jag faktiskt inte på att det var kallt förra året i maj. Skönt att veta att sommaren kanske kommer snart:)
    Kram Pernilla

    Gilla

    1. Hej Pernilla!TacK :))
      Vad roligt att du har hittat hit 🙂
      Den som väntar på något gott… 😉
      Kram till dig!

      Gilla

Kommentera

