Vad ser hon?

Jag kan inte låta bli att plocka upp kameran när jag ligger här i sonens och hans sambos soffa.

De lånar bilen av mig i kväll och eftersom jag har en bit hem från stan är jag hos deras katter under tiden.

Lite speciell är hon denna skönhet eftersom jag ”valde” henne och ville ha henne hem till mig.

Det funkade inte just då. Men hon kom ju på något sätt till  mig ändå. *ler*

Hon ligger där och kikar på mig…

DSC04703
DSC04708-2

Plötsligt är det något annat som tar hennes uppmärksamhet….

Jag ser inget, hör inget, men hennes ögon och huvud far upp och ner överallt.

Hon bryr sig inte om att jag tar fram kameran diskret.

DSC04709Favoritplats

Simon den äldre katten låg och sov och ville inte vara med på bild. Men delar ett gammalt kort på honom sittandes på balkongen.

Underbara fina djur! ❤

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

