Åsknedslag, myror och jordgubbar

Kommer hem och får veta att elfelet troligtvis berodde på ett åsknedslag för tre veckor sedan…

Oj! Jag tackar tyst att det trots allt gick bra! Tack!

Strömmen fixad och jag kliver in i köket efter jobbdag och träningspass….hungrig.

Jag möts av hela köksgolvet täckt av springande arbetsmyror överallt.

Första reaktionen är att tårarna väller fram och tröttheten av allt jag möts av….prövningar eller vad?

Men vad är väl lite vackra fina myror?

Det fixar väl jag.

Ropar på hyresvärden.

En timme senare middag på altanen och njuter av maten, tystnaden och värmen. Bara älskar!

Visst finns det något som skulle vara fantastiskt just nu men jag mår bra trots allt.
DSC05202

DSC05203

DSC05204Sitter där i kvällssolen och struntar att Ernst är på tv….

Förlåt men jag tar tillvara på den fina vackra sommarkvällen som fyller mig med kärlek ❤

Avslutar med att lyssna på inspelningen från i går , när Sir Elton Johan sjöng en av de finaste låtarna på 70-talet och jag tycker om den lika mycket idag ❤

 

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Åsknedslag, myror och jordgubbar”

    1. Ja eller hur. Men en sak kommer sällan ensam heter det väl 😉
      Och det som inte dödar härdar eller vad heter det 😉
      Nej nu får det vara slut!!! Vill ha lugnt och tryggt och livet fullt av kärlek 😉
      Kram till dig!

      Gilla

Kommentera

