Varför?

En massa tuffa utmaningar i veckan men i dag när jag kom hem möttes jag nog av den värsta!!

Den tittade bara på mig och blev inte alls rädd när jag stampade och stampade…

Vände på sig lugnt och kröp in i syrenbusken vid min trappa. Fy! Jag vill inte ha den här!

 

DSC05214

DSC05215Stora fina gurkor i växthuset
DSC05217Solmogna varma jordgubbar

DSC05218Hönorna har fått sällskap

DSC05232Kvällssolen lyser på pionerna

DSC05236Önskar er alla en fin vecka!

Kram

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

1 thought on “Varför?”

Kommentera

