God mat

Sista semesterdagen på sommaren 2015.

Grillar en massa gott

DSC06161Tänder ljus trots värmen och ljuset.

DSC06163Börjar med att grilla färskpotatis som är blandad i olivolja, salt och peppar.

DSC06165Sedan sparris och morötter som också är penslade med olivolja och salt och peppar…

DSC06166Färdigt… Grillade grönsaker, kött som vi vill ha. Jag grillade kyckling som penslats med en blandning av smält smör, pirri pirri, rosmarin, salt och peppar, rivet limeskal.

Såsen är en blandning av: Äggula, senap, rapsolja och wasabipasta. Så fantastiskt god ❤

Underbara middagsgäster som förgyllde min söndagskväll och fick mig att engagera mig i lite god matlagning.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

