Naturbild 1

Jag fick en utmaning på FB att lägga ut en naturbild varje dag i sju dagar.  Lite roligt då det är mest naturbilder jag fotar har jag precis ”kommit på”.

Så jag ska försöka att få till en naturbild varje dag. Och då menar jag att jag inte ska ta några ”gamla” foton utan försöka ha med mig kameran varje dag och försöka få till någon bild. Samtidigt så visar jag den här och delar på FB. Så här kommer min första bild från min morgon i dag.

Den första bilden får bli från min uteplats som är full med morgondagg. Det ser precis ut som om det har regnat. Solen smyger sig igenom buskar och träd, det är vindstilla och tyst.

Står där på trappsteget och bara njuter av allt runtomkring och fyller min kropp med kärlek till livet här och nu.

DSC06412Ha en fantastisk lördag alla ni ! ❤

Mitt hem är där mitt hjärta är :

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

