Vad har vi för rätt att tänka om andra?

Varför jämför människor sig med andra människor?

Varför dömmer man ofta ut sig själv och ser bara andras ”Framgångar”…

Gläds åt andras framgångar i vad det än må vara…  Och tänk på resan du gör själv och vart den för dig. Hur fantastisk din resa är på många olika sätt. Vi alla gör ju olika ”resor”.

Vem har rätt att döma någon annan eller ha åsikter om beteenden och andra saker?  Har inte alla vi på denna planet baksidor också?

När jag åkte ensam genom stan i går kväll kom en massa tankar och funderingar…

DSC06446

Jag stannar mitt på vägen, snabbt…lägger kameran på backspegeln och försöker att fota vattentornet …

 

DSC06448

 

Fantastisk söndag med ett träningspass tillsammans med finaste tjejen ❤

Finaste, roligaste vännen! Jag är så glad över våra enkla härliga stunder då man verkligen är sig själv. Tack! ❤

Att sedan få vara på en plats där mycket energier och känslor väller fram…Magiskt! *ler* 😉

Och självklart glömmer jag inte bort alla andra fina vänner! Vi har alla olika saker ihop med varandra men det betyder lika men på olika sätt ❤

Från djupet av ditt hjärta känn och se det fina och bra i dig själv och det du åstadkommer i ditt liv ❤ Du är värdefull!

DSC06462Hemma igen, ensam i solen, i trädgården med att vinglas fyllt med kallt fräscht vatten, lite tidningar.

Njuter av lugnet, stillheten och tankar från helgen och är så tacksam över mitt liv.

Önskar er alla en fantastisk vecka.

Kram

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

