Naturbild 2

God morgon !

Kl 7…solen värmer under grenarna som lugnt hänger och skuggar lite grann. Älskar sol och sommarmorgnar. Ensam, tyst och bara så harmoniskt.

Tyvärr dunkar bihålorna och halsen sticker…. Är det dags igen 😦

DSC06408Önskar er alla en fin skön härlig söndag ❤

Jag känner mig så tacksam och lycklig över att få ha bott här jag bor i sommar…..  Tacksam och glad över livet!

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

