Vad hände?

Tittar ut genom fönstret och där står den.                                                                                                          Rådjuret är hungrigt och verkar titta på äpplena under trädet.

Öppnar fönstret… Oj! Hej!

_DSC6807

 

_DSC6810”Tänker du jaga bort mig?”… Bäst att ha koll.

”Äpplena är goda så jag äter några”


_DSC6815Rådjuren ser med kärlek på världen. Stärk kärleken i ditt liv genom att ge kärlek till dig själv och andra ( från  Solögas bok om djurens språk).

_DSC6829Helt plötsligt så är det mörk ute och inne är det lite småruggigt. Hämtar in första veden får årstiden.

_DSC6831Kryper upp i sängen och tittar in i elden…. Lugnet och harmonin smyger sig sakta genom kroppen. Eldens sprakande ljud är som lugn musik och tårar trillar sakta ner utmed kinderna…

Sommaren har ersatts av hösten och den har ju också sin charm. Älskar eldens flammor och det sprakande ljudet…

Hallelulja hörs genom mina högtalare. 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Vad hände?”

    1. Tack!
      Ja visst är de 🙂 Men när de åt upp mina rosor och tulpaner så blev jag ledsen 😉 Men äpplen får de gärna äta ❤
      Kram

      Gilla

Kommentera

