Rosor, höst och utmaningar

Köpte mig en ros och gerbera i dag. Höströd varm ros, solgul fin gerbera.

Leker med kameran en stund för att bli lite ”varm i kläderna” inför eventet som jag ska vara med på på torsdag och fotografera.

Ska sanningen fram så är jag lite nervös…. *ler*

Men alla utmaningar är spännande och bra.

_DSC6855

 

_DSC6864Älskar rosor. Så mycket kärlek i en liten ros.

_DSC6867Räkna dina välsignelser för att glädja dig själv.

Se allt det goda du har.

Fastna inte i förtvivlan och hopplöshet.

Se det du redan har och gläds åt det-därefter kan ditt liv /leverne förändras.

Från solögas  ”växternas språk”

Och denna fina blomma köpte jag just idag ❤

 

_DSC6869Ett öppet hjärta finner tid för kärlek.

Öppna upp hjärtat och därefter skapa tid för kärleken i ditt liv.

Från Solögas ” växternas språk”

_DSC6878Solnedgång över åkern samtidigt som bonden plöjer.

_DSC6893Sov gott alla fina.

”Äkta kärlek är sårbar” ❤

Sparv – Ebba Forsberg

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

