Höstfärger och blommor

Jag kan inte låta bli att visa mina blommor idag också. Pysslar med min kameras inställningar så att jag är förberedd inför kommande event. Mer om det senare.

DSC06909Gerberan är så fin både fram och bak.

DSC06920Ny blixt och upptäckte vilken bra vägg jag har bredvid kaminen… Lite varmt bara  😛

DSC06923Rosen har slagit ut….Röd med orange stänk

DSC06913Tjatigt , men rosor är så vackra. Jag bara älskar dem.

Och skönt och bra för mig just nu att roa mig med.

Ha en fin Onsdagskväll ❤

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Höstfärger och blommor”

    1. Tack Sahra ❤
      Ja det är så skoj att fotografera och upptäcka nytt och våga pröva 🙂
      Lycka till med ditt fotande
      Kram

      Gilla

Kommentera

