Spännande te

I går fotograferade jag ett event anordnat av Chajn Events här i Uppsala.

Man vet aldrig när man får de bästa idéerna! Är det under dag- eller är det under nattdrömmen.
Föreläsare Åsa Stentjärn genomförde en intressant föreläsning i går kväll om ”Drömmandets natur”. Nina Hallberg föreläste om ”Resanterapi” även det var intressant.

Kvällens hälsobringande te var spännande. Kombucha  Fermenterat te producerat i Uppsala av Primaten. Det sägs ha hälsobringande egenskaper och har funnits inom den asiatiska kulturen i årtusenden.

DSC07345

 

DSC07313For ever living var på plats med Nomi, Lisa som representanter.

DSC07326

Saska Björck ställde ut sina vackra tavlor.

DSC07336

 

DSC07331

Spännande Ljusterapi kunde man prova på hos  Maria Dagerberg

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Spännande te”

Kommentera

