En blå, rosa , orange himmel


På väg hem efter jobbet och träning stannar jag vid vägkanten och bara njuter av vår stora vackra himmel. Som tur är har jag kameran med mig.  Tänker på vad en kollega sa till mig förra veckan: ”Fy vad har du i dina väskor? De är ju supertunga”

Haha Ja men om jag INTE har min kära kamera med mig så är det alltid något jag missar och suckar över att kameran inte är med.

DSC07603

_DSC6882En annan plats och helt annorlunda…

Himlen är magisk.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

