Klarblå himmel och en vacker måne

På väg till jobbet och himlen är så fantastiskt blå och mitt uppe på syns den stora maffiga månen.

Ibland kan man bli så berörd att det tåras i ögonen och tacksamheten över livet kommer i tanken.

Hösten är både vacker och jobbig för mig. Det är så vackra färger, fin luft men ändå så mörkt och dystert på något sätt. Jag älskar ju sommaren och ljumma kvällar med myggorna surrande runt huvudet.
DSC07592

 

DSC07581Pelargonen i köksfönstret kämpar ett tag till med att visa sina vackra blommor. Och faktiskt så kommer det nya blad nere i jorden. Nytt liv, nya möjligheter. Lämna allt det gamla och ta emot alla nya upplevelser med öppet sinne och armar.

 

DSC07607

”Gå inte framför mig, för jag kan inte följa,
Gå inte bakom mig, för jag kan kanske inte leda,
Nej, gå bara vid min sida, Och var min vän.”

Vacker musik som gick rakt in i hjärtat: Last days of dancing  

Försöker att fokusera på att tänka lite mer positivt än vad jag har gjort tidigare och hoppas då att mina ord och tankar manifesterar sig snabbare ❤ . Och kanske då att framtiden blir lite mer positiv 😉

Kram

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

