Vinter på ingång

Allt blev nog lite tokigt igår… Och på det migrän, så det blev sängen hela kvällen.

Jaja , missförstånd kan det bli och inget att bli ledsen över, men ändå….

Vaknar i morse och stirrar på termometern…. -6,9!!!! Stirrar en gång till…men det är sant.

Usch fy bläh. Jag som har bott i fjällen tycker nu för tiden att vintern är jobbig. Jag tycker inte om kyla längre.

DSC07689Frusen groda.

DSC07692Vackra froststjärnor.

DSC07693Vacker morgonhimmel i kylan.

Ha en fortsatt fin fredag ❤

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

