Skor för flera

I går var det sko och modevisning på Bergströms skor i Uppsala.

Den här gången var jag inte bakom kameran, jag fick vara en av modellerna.

Det var spännande och roligt att få visa snygga skor och eleganta ”wraps”  designade på Filippinerna  http://dittachannel.com/intro/

Dita ” Ditta ” Sandico Ong som är designern bakom kläderna hade en vision att anamma en ekologisk, vänlig konstruktions- och tillverkningsprocess och omvandla användningen av banan, abacca och andra naturliga växtfibrer i en mode konstform . Kläderna de s.k Wraps som vi visade under kvällen är gjorda av bananfibrer. Fibrerna kommer från bananträdets stam.

DSC07870Halsband från annan designer. 

Provdockan av bananfiber.

DSC07872Snygg väska också den gjord av bananfibrer.

Så snygg och jag vill ha!

DSC07887MåBra påse till alla besökare.

Allt från häftiga läsglasögon som man bara ”hänger” på näsan ( Apoteket Livet) 

och erbjudande från bal Helpah 

och fotkomfort

DSC07882Spännande hårkrita låg också i påsen.

DSC07867Två av modellerna som bar otroligt vackra s.k Wraps.

 

Så här såg jag ut. Bilden är tagen med mobilkamera och jag fick den skickad till mig.

Jag återkommer med fler bilder när de som är tagna med digitalkamera landar hos mig.

 

Här är modellerna.

I mitten Christina, Chajn Events  som ordnar kvällarna.

Och på min vänstra sida Merose som hade kläderna vi bar med sig. Rasmus på Bergströms skor är dock inte med på bilden.

Tack alla som bidrog till en trevlig och oförglömlig kväll!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Skor för flera”

Kommentera

