Det är fredag men ändå som en torsdag

Åker hem efter en ”lång” dag på jobbet…

Jag har ingen röst, och att göra sig hörd för 75 barn på fritids är inte lätt.

Tack och lov att d är så förstående och ” lånar” ut sin röst till mig.

Ler med hela mitt hjärta över dagen.

Vid middagen som jag äter själv och då kan man hänga över en bok samtidigt. *ler* ( På gott och ont)

DSC07912Första kapitlet handlar om det första ” gudinneuppdraget” Om vad man innerst inne vill ha ut av sitt liv och om man lever så?

Vad skulle du vilja göra om du hade gott om pengar och visste att du bara hade två år, två månader och två dagar kvar att leva??

Hmm tänker jag…pengar? Är det det viktigaste…

Jag vet vad som är viktigt för mig och vad jag i så fall skulle försöka att göra.

Jaja första kapitlet var ju inte så läskigt …. Fortsättning följer…

DSC07914Min lilla fina plats.

Njuter av höstens mörker i kväll.
DSC07908Höstros, nyponros

DSC07875Dimma eller sol på morgonen…

Allt är lika magiskt vackert.

Laddar batterierna med lite sömn och hoppas att rösten är tillbaka i morgon,

 när vi har öppet hus på skolan och jobbdag väntar… en lördag,

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Det är fredag men ändå som en torsdag”

Kommentera

