Det kom en ängel

När jag åkte hem i skymningen i kväll  var himlen så vacker.

Och plötsligt!

Så är ”hon” bara där!

En ängel följer mig på himlen och jag är tvungen att stanna bilen.

Självklart är min ”kompis” med mig men tyvärr inte rätt objektiv, så håll till godo med bilden ändå.

Men det bästa av allt var att ängeln pratade med mig.

DSC07918I morse var det en otroligt vacker morgon.

Frost, dimma, sol och kallt.

Isen på bilrutorna var så hård att den inte gick att skrapa så tyvärr var jag tvungen att låta bilen stå någon minut för att bli lite varm.

Då passade jag på att fota morgonen.

DSC07926Arbetsdagen på skolan är slut.

Lunch med väninna och hennes barn samt en kompis till ett av barnen, promenad och lite lek i skogen.

En magisk skog som gav så mycket energi.

Löven dansar i solen.

DSC07955Hem i solnedgången och himlen är så magisk och full av kärlek.

Känn glädjen och kärleken som svävar där.

DSC07959Lev livet som en total varelse här och nu.

Ta emot existensens kärleksfulla beröring.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

