Vara i själen

Ibland är det svårt att ge sig själv utrymme att växa.

Att släppa något eller någon betyder kanske  inte att det är över.

Men att det är dags att växa och våga att ”ta grepp om sig själv och sitt liv”.

I solögas bok står det om kastanjens budskap; att ha tillit till att allt i ditt liv sker på bästa sätt.

Då är man fri att växa.

Var inte rädd för att förlora någon/något.

”Kärleksfullt släpper jag taget och låter mina frukter finna sig en egen plats att växa på.

På så sätt växer även jag själv” berättar kastanjen.

DSC08083Ett andhål….en fristad.

Skogen, vattnet bjuder på lugn, harmoni och återhämtning.

Var inte rädd för ensamheten.

Låt din inre rikedom och mognad komma fram.

DSC08087Höstens vackra färger är på väg att förvandlas till brungult.

För att förmultna ner i jorden och ge näring till ljuset och värmen.

DSC08089Kaffe på en bänk i solen…

DSC08090

Mirjam

Så bra hon är! Bäst i kväll på ”Så mycket bättre” ❤

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

