Underbara fullmåne eller jaktmåne

En fantastisk måne följer mig på vägen hem… Så jag åker hem och hämtar kameran.

I morse skulle jag ha haft kameran med mig för att fotografera innan jag åkte till jobbet.

Kommer till stället och plockar fram objektiv….börjar snurra i bilen, men INGEN kamera!

Den hade jag glömt.

Vännen jag kom till skrattar hjärtligt och det blev en kopp kaffe istället och nya tag i morgon bitti.

DSC08145Lite magiskt runt månen i kväll och massor med känslor dyker upp.

Hela den synliga halvan är upplyst och lyser så starkt på himlen.

Mäktigt!

DSC08147Jag vill ha en egen måne Ted Gärdestad

DSC08151

Samlar ihop alla mina stenar för att de ska få ”bada” i månens ljus i natt ❤

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

6 thoughts on “Underbara fullmåne eller jaktmåne”

    1. Jag älskar också månen och just fullmåne. Men det måste vara jobbigt om det blir ”för mycket”. Jag får ju någon extra kraft just vid fullmånen, kan inte riktigt förklara det 🙂 ❤
      Kram

      Gilla

    1. Hej
      Jag vet inte var jag har min måne i men jag bara älska fullmånedygnen. Mår så bra och sover så bra. Tvärtemot många andra ❤
      Kram

      Gilla

Kommentera

