Energi i morgonsol

I morse innan arbetet var jag ut och fotade en väninna för ett arbete…

-7 grader, sol och blå himmel.

Löven susade sakta ner från träden i morgonljuset.

Att få vara ute så tidigt i det fina ljuset med kameran fyller mig med massor av energi och tacksamhet.

Om alla höstdagar var så här så skulle jag älska hösten!
DSC08157Dörren till harmoni och kärlek…

DSC08190Några buskar runtomkring …

DSC08196Och solens morgonstrålar letar sig fram mellan träd och singlande löv….

DSC08194Tacksamheten och starka känslor fyller mitt hjärta.

Livet kan vara och är så fantastiskt om man vågar låta det vara så.

Att tillåta sig själv att njuta här och nu i stundens tystnad och värme från solen.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

4 thoughts on “Energi i morgonsol”

  1. Älskar hösten och dess morgnar. Njuter av färgerna och solstrålarna. Kan knappt få nog av det jag får uppleva och den friska luften.

    Gilla

Kommentera

