Ett hjärta även idag

En lugn fin plats att vila sina trötta ben.

Många tankar och samtal har säkert bänken fått vara med om.


DSC08295

 

En sväng ut i naturen, tystnad och lugn.

Och där uppe på bergskanten står det gula lilla hjärtat och bara strålar med sin värme mot mig. Tänk att jag även i dag ”får” ett litet fint hjärta…

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “Ett hjärta även idag”

  1. En sten med form som ett hjärta eller något annat som liknar hjärtan ser jag ofta på mina vägar i naturen. Eller fina fjädrar. Oftast när jag ställt en fråga ..

    Gilla

Kommentera

