Bilder bakåt

I kväll bläddrar jag i foton från ”förr”

En del tycker om att titta bakåt på bilder och andra menar att man inte ska titta bakåt.

Jag väljer att se på foton som faktiskt gör mig glad och tacksam för allt jag har upplevt.

Tacksam för alla platser jag har besökt.

Stunder jag har varit med om.

Många tillfällen och stunder jag gärna tittar tillbaka på för att de fyller mig med härlig energi.

Många fina ställen har jag vandrat med kameran runt halsen.

Ibland massor med fotograferande och ibland väldigt få eller inga alls.

En av de mest fantastiska platser jag vet är runt Storsjön.
Där har jag tillbringa mycket tid då jag bodde i Åre, men även efteråt.

Kanske är det ”efteråt” som platsen fått en ännu större plats i mitt hjärta.

Ibland har det blivit långa, långa härliga promenader med fantastisk miljö och utsikt.

Eftermiddagssolen smyger sig emellan hustaken.

Upplevt lite intressant historia.

Barndomsstaden är också en fantastisk plats.

Här vid ”mitt Afrika”

Varför den lilla lilla ”ön” kallas för Afrika vet jag inte.

Att hoppa i dålig sikt är både vågat och starkt.

Tänk att dessa fantastiska människor vågar!

Att lära sig att göra misstag tills vi kan pussla i hop allt i vårt inre gör tillslut att framgångstankarna kan komma.

Att sitta och titta på allt det jag har fått genom alla platser jag har besökt har gjort mig starkare, tacksammare och lugn.

 

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

