En speciell dag

Och annorlunda ledig dag.

Kan inte låta bli att plocka fram min enda lilla tomte jag har här i mitt lilla torp just nu.

Jag har inte tagit hit min ”jullåda” än.

Kanske dags nu.

Längtar efter att få se de söta små domherrarna utanför fönstret.

I dag är det rosa som gäller.

Klänning: Fillippa K, Sjal HM, Halsband från Kina.Så dags att göra sig iordning för en dag med tårar och jag tror även glädje då vi  säger adjö till någon som funnits i vårt/ mitt liv sedan jag var barn.

Hon älskar rosa och jag tar på mig min rosa halsduk i dag.

Fantastiskt vackert av Lisa Miskovsky och Calle Moreus från nyhetsmorgon

Ser sedan fram emot kvällen med lugn, kärlek och glädje ❤

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

2 thoughts on “En speciell dag”

    1. Tack Nina.
      Det blev en bra dag och allt var fint. <3' För att sedan få avsluta dagen tillsammans med någon på bästa fina sätt. ❤
      Kram till dig

      Gilla

Kommentera

