Kylan smyger sig på, men hjärtat är varmt

En vana som har satt sig fast i mig  när jag vaknar  en lördag/söndag morgon är att jag går upp och kokar kaffe.

Under tiden kaffet puttrar och fyller den lilla stugan med doften av kaffe, tänder jag lite ljus .

Kryper tillbaka ner i sängen med nybryggt kaffe och lugn musik.

Soliga morgnar tittar solen in mellan gardinerna.

Jag är kraften i min värld och det blir en underbar dag.

Ute har det börjat att frysa på och lite vitt har lagt sig över gräset..

Underbara dagar ute i solen.

Sommaren är en underbar årstid,

men att följa årstidernas pulserande rytm och flöde är det enda vi kan göra.

När vintern nalkas så tittar ofta också solen fram och ger oss ljus.

Så oerhört glittrande vackert även ett visste fruset löv kan vara!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

