En fredag som slutade fantastiskt !

Att gå in i Bolands City här i Uppsala och mötas av MIN bild som snurrar tillsammans med andra butikers reklam på den stora bildskärmen vid dörrarna, ger en sådan fantastisk och stor, varm känsla i kroppen.

Och att sedan veta var och när bilden är fotad av just mig, gör att kärleken, lyckan och tacksamheten värmer från tårna och upp genom hela kroppen.

Kärlek!

Många av mina bilder har en stor betydelse och känsla för mig.

I dag på Lloyds apotek i Bolands City Uppsala anordnade Chajn event en må bra dag med prova på massage av olika terapeuter.

Gå och löpkliniken var där och jag testade mina fötter ( Jag gjorde det via remiss för ca 22 år sedan, så jag visste redan problemen).

Fick bara ännu mer bevisat varför jag har problem med min opererade vänstertå samt foten.

Det är bara till att utnyttja rabatten och ta sig dit.

Han lovade mig att jag t.om. ska kunna springa om jag skaffar fotinlägg igen ( Har haft det förr).

Så fina M! Till våren rusar vi på stigarna 😉

Fick sedan en fantastisk smak av en fantastisk skön ”kontorsmassage” av hälsocoach Susanne Berggren ”Susannes livskraft”.

Dagens goodie bag!

Jag återkommer med vad för innehåll det var i den…

Som julafton nästan 🙂

 

Hemma igen efter en fantastisk kväll med underbara människor och lite nytt att ev. se fram emot.

Ser fram emot år 2016 och det känns väldigt spännande och roligt.

Köper med mig lite sushi hem för att belöna mig med något gott.

Jag t.o.m. struntar i soja allergin och doppar min sushi i sojan… Ingen sushi utan soja och jag älskar sushi 🙂

Ja, ja jag vet att jag är dum.

Samma sak gjorde jag med skaldjur för 30 år sedan och det slutade med att jag knappt kan varai ett rum där det serveras skaldjur som är oskalade.

Sätter upp min gamla adventsstjärna i fönstret så att mysstämningen blir total.

Jag är så oerhört tacksam över många saker som mött mig i dag/ Kväll.

Livet är förunderlig, härligt och precis så som du gör det till.

Och att sedan få höra Simon på Idol tv4 sjunga min favoritlåt genom tiderna, gör ju att kärleken värmer ännu mer i mitt hjärta ikväll.

Lyssna på U2 ”One”  här

Kramar om er alla fantastiska ni!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

