Tappa fotoglädjen

Ibland är det bara tungt av olika orsaker…..man är inte mer än människa.

Jag har tappat glädjen ( men egentligen inte) att fotografera…. tappat inspirationen och kreativiteten kring att fotografera för en stund. Jag själv vet varför och jag är säker på att den kommer igen.

Att få låta ”kaoset” ta över känslorna är jobbigt och jag blir arg på mig själv vareviga gång.

Det finns en kvinna/vän som får mig att resa mig igen ❤ Tack!

I dag är det en vacker morgon med frost och lite sol kikar fram. Det värmer mig i själen och snart åker jag iväg och jobbar lite med musklerna tillsammans med härlig vän.

Jag tror på tomten och kommer ihåg min barndom då man satt i fönstret och väntade på att han skulle komma.

Pirret i magen och förväntningarna. Jag kommer i håg att visst, jag ville också ha paket men just känslan av att den där snälla, mysiga och spännande tomten skulle komma.

Det var bästa och lite läskiga känslan!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

