Julmarknad

I dag har det varit en fin härlig dag med ”familjeträff” och julmarknad hemma i barndomsstaden.

En av mina goa söner var med men de andra upptagna med annat. Så är det och inte alltid lätt att få till det med alla samtidigt.

Vi stannade kvar för att titta på Sigtuna Lucia med sina tärnor, men tyvärr var mitt minneskort i kameran fullt så det blev tyvärr inga foton .

 

 

 

Undrar just om stolen är skön att sitta i?

 

 

En av familjens vänner har gått omkring i dag på Sigtunas julmarknad som ”tant gredelin” och mammas andra vän har sytt kläderna fick jag veta.  Fint arbete.

Tyvärr blev jag knuffad i ryggen precis när jag fotade. Det andra fotot blev mycket bättre men då är det en man mitt i bilden mellan tant brun och tant gredelin. Så ni får stå ut med ett lite suddigt foto av damerna.

Njut av söndagskvällen alla ❤

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

