Mysigt ljus i fönster

Det är kallt i dag…. Kroppen är liksom inte van. Att då komma inrullandes med bilen på gården och mötas av sina fönster som det lyser så fint ifrån är en fin, varm känsla.

Hämta ved är ett måste hur gärna man än vill slippa att gå ut igen när man väl är inne. Men man går.

Att ha kameran ute i kylan upptäcker jag snart att kylan slukar batteristyrkan

och vipps… så slocknar kameran.

Kikar in i köksfönstret mellan grenarna….

Innanför fönstret ser man ”vardagen”…..Strykbräda och strykjärn står bara där och väntar på att få användas.

Det är varmt, ljust och lugnt…välkommen in.

 

  Ved inburet, fotograferat mina fönster och gått en liten promenad i mörkret och kylan.

Myser framför brasan och äter min middag sittandes på golvet…vid den värmande och lugnande elden.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

