Flyg fågel flyg

Många grader varmt och dimman försöker sakta förintas och låta solen titta fram, en ny förståelse gryr.

Fåglarna sprider ut sina vingar…redo att flyga. Låt denna stunds sötma vara det som för dig framåt.

Fågeln sprider ut sina vingar och hela himlen är där för den. Allt tillhör fågeln….stjärnorna, månen, och solen….

Den kan försvinna ut i det blå, i det som är bortom. När den kommer ut ur buren är hela himlen fågelns.

Friheten har det högsta värdet, som blommor som finns i tusentals och blomstrar i ett klimat av frihet.




 

Julen närmar sig med endast några dagar kvar, dagar som är korta, fuktiga och lite tunga när solen är frånvarande.

Vi går på stadens gator bland ljus och värme som fyller staden med värme och ljus. Det är fantastiskt vackert och vi njuter av omgivningen.

 

 

 

Hemma fyller de värmande ljusen och stjärnorna hemmet med värme och kärlek.

Den lilla ängeln blinkar finurligt och talar om att allt är bra…Var inte orolig .

 

Snart fyller hyacinten hemmet med stark underbar doft.

Ljus, värme och kärlek!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

