Dan före dan före dopparedan

Trött, glad och tacksam…. det är säkert så de flesta känner sig dagarna före jul samtidigt som många stressar omkring för att få ihop allt innan julafton nalkas. Stressa och inte ha kontroll är vanligt men att ta kontrollen under ledigheten och återhämta sig är viktigt och det går att göra det.

Ljuset på många gator lyser upp i mörkret och ljuset och värmen fyller kroppen. Att gå omkring på gatorna ger ett lugn och harmoni.

Och i dag är det vintersolståndet så nu blir det bara ljusare igen ❤

 

 

 

 

 

De trygga fina svanarna simmar omkring i morgonsolen tillsammans. Att stå och titta på dem fyller hjärtat med kärlek.

Ta kontrollen och släpp alla krav. Ingenting är mer viktigt än att njuta av varandra och ledigheten. Det finns inga måsten. Sov ordentligt, umgås och var ute i naturen…ta till vara på glädjestunderna och glöm inte att vila.

Kram till er alla

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

