Sportkväll

En lite annorlunda kväll och ny miljö att fotografera. Det var inte helt lätt att få till bilder, men lite roligt att försöka . Vi satt näst högst upp och att hänga med med kameran var en utmaning för mig.

Uppsala Basket spelade mot Nässjö och seger var tydligen viktig ikväll. Ja jag följer inte alls basketligan men tyckte det var roligt att följa med och titta. Kanske mer för att försöka få lite bilder.

Inte de bästa bilderna och om det beror på att jag hade svårt att hinna med eller om det är objektivets fel ( Jag tror det är på g att gå sönder) är svårt att säga men kanske det beror på mig som var bakom kameran 😉

Men Uppsala vann i alla fall i kväll 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hi hi De sitter några där nere på golvet som jag gärna skulle byta objektiv med 😉

 

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

