Dan före dan

Människor stressar och fixar det sista för att julen ska vara så fin och bra som möjligt. Här hemma brinner ljusen, julgranen lyser och det doftar kaffe i hela stugan. Det är dan före dopparedagen.

En väldigt annorlunda jul för mig, då jag inte har gjort någon julmat eller julgodis. Lite julpynt hemma men det är också det enda. Och allt är bra i detta!

 

 

Från sängen ser jag julgranen, också det är annorlunda, men det funkar att bo litet och få plats med en liten gran. Lugnet och kärleken fyller rummet.

Ibland kan ensamhet vara oerhört svårt och ibland kan ensamhet vara fantastiskt och välbehövligt.

Kroppen behöver bli älskad och vårdad av dig själv!

Lär dig leva här och nu och låt detta livet bli ditt paradis, skjut inte  upp saker till morgondagen! Låt kroppen och själen vara i balans och harmoni ❤

Var rädda om er och njut av julens ledighet…med nära och kära eller/och med dig själv ❤

Kram ❤

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

