Känslor släpps och känslor vaknar

Annandag jul och några minusgrader, fåglarna kvittrade och iallafall jag njuter av ljuset och fåglarna som ”värmer själen”.

Man behöver inte alltid förstå allt som sker runtomkring eller mitt framför. Det ska bara vara där ❤

 

 

Åker hem till min barndomsstad för att hälsa på min kära pappa.

Jaa Det är min kära pappa…

En härlig eftermiddag och jag åker hem glad, stolt och nöjd.

 

 

 

Stannar på vägen och bara njuter av månen som är nära ljus och stor.

Jag blir verkligen lugn av månen!

Njuter en stund och …ja jag upplever att månen pratar med mig.

Blir lugn!

 

Kunde ha valt annat…kanske stannat kvar i barndomsstaden ikväll och träffat människor, skolkamrater, gamla vänner, men valde att åka hem till mitt och faktiskt vara nöjd och må bra i det.

Tittat på tv, tittat på mina bilder och startat en facebook sida som du kan gå in och gilla om du vill. Varmt välkomna att gilla min facebooksida

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

