Bilder från 2015

Det senaste åren har jag fotograferat mycket…väldigt mycket. Nu i kväll när jag kom hem så möttes jag av ett lite svalt torp. Ute är det 15 minus så det är bara till att elda.

Sätter mig framför brasan under tiden jag väntar på att lutfisken ska bli klar i ugnen.

Tittar på mina bilder och tänker tillbaka till året 2015

Vi startar i kväll med några månader och bilder. Varsogoda…tror det blir bilder som berör mig , eller som jag är väldigt nöjd med. Det får bli min sammanfattning av 2015.


Januari 2015: Årets första fullmåne speglade sig på den isbeklädda Garnsviken Sigtuna

Januari: Inflytt gånger jag vet inte… Tjejmiddag med fantastiska kvinnor.

Februari: Mycket ensamhet att bo på landet… övar, lär mig, jobbar på.

Mars: En dag med go vän på Ålands hav

April: solen värmer och blommorna vaknar

Maj: Många fina platser, blommor och harmoni.

Träffade en kär gammal vän i Maj

Juni: Midsommar, helg, jordgubbar.

Jordgubbar på annat vis.

Första halvåret rusade fram precis som 2:a halvan gjorde. Man tänker ofta: Vart tog tiden vägen, vad har jag gjort. Och på något konstigt mystiskt sätt kommer man i håg de där fina härliga stunderna.

Men jag ska vara ärlig… sitter här och funderar på två upplevelser…. var det 2014 eller 2015. *ler* Usch Jag tror jag blandar ihop eller har jag glömt att skriva upplevelser i ”min bok” ……Hahaha 😉

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

