Blommor

Vaknar på min födelsedag tidigt och känner att det är kallt. Det är så svårt att sticka tårna utanför täcket…men tillslut tar jag mod till mig.

Startar elden i kaminen och tittar på termometern; -10 ute och 18 plus inne. Burr!

 

 

Hemma igen efter en sväng till sjukhuset och standardmammografi.

I går fick jag ju ett stativ av barnen och nu när solen strömmar in genom fönstret försöker jag leka en stund med kameran och ljuset..

Amaryllisen står där så fin i decembersolen.

Får mig att längta till vår, sol och värme och ljus.

Innan jag åkte till sjukhuset i morse kom jag att tänka på min gamla canonkamera G10 tror jag den heter. Testade hur det kändes att fota med den och en liten halvvissen tulpan  blev bilden.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

