2015 i bilder del 2

I går när jag gick igenom bilder för första halvan av 2015 glömde jag alldeles bort att det var månförmörkelse i mars. Det var en stor dag för många och självklart försökte jag att fotografera solförmörkelsen så gott jag kunde och vågade… Försiktig med kameran och rädd om ögonen. Men två bilder som blev så där.

Juli månad bjöd på väldigt mycket jordgubbar. Har nog inte ätit så mycket jordgubbar på länge.

Juli bjöd också på en hel del regn och en av de dagarna var vi och lyssnade på dessa härliga killar.

Juli månad reste jag söderöver och blev guidad av en fin vän i nästan hela Skåne, i alla fall halva 🙂

Fantastiskt landskap och jag blev förälskad !

Augusti och skolterminsdags.

Resa med arbetet till Helsingfors. Strålande väder och väldigt trevligt.

Att få tillfälle att träffa fina människor och ha  fina stunder förgyller våra liv och fyller energi.

Septemberdag i Stockholm .

Oktober kom hösten och bjöd på vackra färger och massor med hjärtan under mina promenader, mm.

Novembereftermiddag i Uppsala.

November…glöm inte att vila, och ladda i den fina höstluften.

2015 har varit ett tufft år för många och världen.

Jag valde många fina bilder ( för mig) för att vi ska påminnas om alla de fina stunderna som har varit under året. Jag är inte omedveten om allt det hemska vi sett och läst om. Och även många av oss.  Men jag vill komma ihåg att det också fanns fina stunder 2015. Jag lägger de alla i mitt hjärta.

Önskar er alla ett gott slut och ett fantastiskt 2016

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

