Hopp om vår och ljus

Tre dagar utan vatten. Då först tänker man på hur beroende av vatten man är. Hr mycket vatten man egentligen gör av med. Bara att göra rent perkulatorn från kaffesump för att sedan göra nytt kaffe. Inte kunna kliva in i duschen och väcka kroppen med en varm dusch på morgonen….

Tur så har det kommit snö för att tina och ha till toaletten….

Jag tänkte inte på min brist av vatten hemma när jag köpte en av mina favoritblommor i går. Ranunklarna ger mig hopp och tro om ljusare och varmare tider.

 

Fortfarande kallt -11 grader och en hel del snö har fallit inatt.

Tyvärr inget vatten….

 

Morgonkaffe efter lite stök.

 

Väntar på värmen…väntar på vatten… väntar….

Utanför väntar en fin ljus dag med  att fira söner, och  sedan väninna.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

