Sammanfattning av söndagen

 

Ibland upplever man saker och ting på olika sätt…man förstår inte alltid vad som sker omkring oss.

I dag blev det en spontan utflykt till en väninna som precis var på väg ut på isen i det vackra vädret.

-10 grader och sol och lånade skidor av henne gav vi oss ut en stund i den fantastiska miljön och vädret.

En underbar uppladdning och välbehövlig återhämtning mentalt.

Ibland kanske självkänslan får sig en törn av olika anledningar och behöver stärkas upp igen snabbt. Då är det kanske bra att träna sig att vända på negativa tankar och försöka med ett sk positivt mantra i tankarna. Jag tror på positivt tänkande men självklart är det inte bra att bara tränga undan sorg och ledsamma tankar. De behöver också tas hand om.

En stund ute i solen fyller vår kropp med energi och glädje. Tänk vad kallt väder och sol som gör att snön glittrar som diamanter får oss att njuta här och nu!

Hoppas att ni alla haft en underbar dag och laddat er kropp med positiv energi ute i solen med nära och kära.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

