Lek med kameran

Jag har försökt att fånga vatten droppar på bild men det var inte det lättaste trots att jag hade kameran på stativ.

Att få till bra fokus på dropparna samtidigt som jag skulle hälla vattnet i koppen var inte det lättaste. Så nu har jag något att arbeta vidare på och se om jag lyckas.

 

 

DSC09877

 

 

 Hann inte så jättemånga bilder. Men skam den som ger sig. Det kommer den där bilden när man lyckas fånga den perfekta droppen.

Så ursäkta suddiga bilder men hoppas att det blir finare droppar med tiden.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

