Älskar denna vackra magiska blomma

Städat och pysslat om i köket.

Efter en underbar dag och återträff med en väninna som jag inte har träffat på nästan 20 år!

Men när vi sitter där vid bordet och äter vår lunch så är det som om det var i går.

Hon ser ut som hon gjorde då, hon ÄR precis som då. Hon är bara hon!

Att sitta där och prata precis som förr och enda skillnaden är att jag inte bor kvar i området vi bodde, men hon och hennes man gör, jag är skild från barnens pappa och våra barn är nu runt 30.

Hon har barnbarn och jag ska bli farmor i sommar för första gången ❤

Det är skillnaden!

Annars är vi precis de samma som vi var på 1980-90 talet.

Så helt fantastiskt att hitta  tillbaka efter så många år och jag ser verkligen fram emot nästa gång vi ses ❤

 

Bytte vas till blommorna och blev mer än nöjd.

Mys i köket i kväll.

De är så magiskt underbart vackra!

Jag förstår egentligen inte dragningen till dessa blommor. Speciellt de svagt rosavita.

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

