En alldeles magisk helg

I kväll bestämde vi oss för att åka in till stan med kamera och stativ.

Månen är nästan full i kväll och molnen som smyger sig runt den gör att det blir spöklikt, magiskt och oerhört vackert.

Vi står där i den vindstilla fina kvällen i parken och leker och testar med våra kameror. Tiden liksom försvinner när man är helt inne i att få till någon bra bild.

Kvällsbilder med stativ är något nytt för mig. Men helt lätt är det inte…

 

När det är dags för fullmåne mår jag alltid så bra… Oftast i alla fall.

Jag förstår inte riktigt vad den magiska månen gör med mig? Det är känt att många sover dåligt när det är fullmåne. Jag sover fantastiskt bra under dygnen runt tiden vid fullmåne.

Måste spara till ett nytt objektiv då mitt inte är helt bra i vissa stunder. Eller så handlar det om att jag måste lära mig att bli bättre. 😉

Några månbilder blev det ikväll.

Vackra magiska måne.

Jag vill ha en egen måne

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

