Vår

Visst är det härligt när vårens strålar börjar värma i själen.

Inte riktigt tvåsiffrigt men 9 + grader är väl helt ok idag den 12:e mars.

Solen behövs för lite D-vitaminer och glädjehormoner.

Vad är det som gör oss så lyckliga av värme och ljus?

Men trots ljus och värme kan man ibland känna att man vill flyga iväg….flyga iväg bort….

 

 

 

 

 

Vårklädd med blus från pulzjeanssverige och på väg ut i solen . Det blev en promenad i naturen men tyvärr i fel skor.

Åker hem framåt kvällen och min ena fot värker.

Suck

 

 

 

Hemma igen och tänder massor med ljus.

Dags för middag och i kväll blir det dukning med turkosa tallrikar…

Bara för vårkänslan!

 

 

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

