Förmiddag på gymmet med härliga tjejer

Pingstaftons morgon och upp i ”ottan”… kokar kaffe och gör iordning frukost.

Ja det är tidigt att gå upp kl 6 en lördag men just i dag är det nödvändigt.

Tänder ljus och kryper upp i köksstolen med tjocktröjan på. Ute blåser det och är grått….Burr

Vi sitter ganska länge och jag älskar morgonkaffe vid köksbordet med ljus och småprat.

Ett par timmar senare är det dags att åka iväg till gymmet och träffa härliga roliga tjejer.

Vi alla är lite vårtrötta och sega men kanske vi kommer igång igen.

Vi har iallafall roligt och skrattar åt att vi alla tre har något rosa på oss i dag.

Och vi har INTE pratat med varandra innan!

 

På väg ut får vi veta att det är en person som ”gick bort” i går på gymmet mitt under ett träningspass.

Oj!  Vi kommer nog av oss lite när vi får höra….

En tanke till familjen

Väl hemma i mitt tysta lilla torp så känns allt lite konstigt och tomt.

Till lunch blir det pannkakor gjorda på mandelmjöl och rismjöl. Eftersom jag inte har mjölk hemma tinar jag lite råmjölk från frysen. Testar att blanda ut den med lite vatten också.

Med ägg från gården och råmjölk blir pannkakorna väldigt gula och granna. Men det är inte förrän de sista pannkakorna som blir riktigt fina och goda.

Ha en skön härlig pingstafton trots det kalla vädret!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

