Handarbete på morgonen

Nu måste jag ta tag i den lilla tröjan som snart är dags att få värma sin lilla ägare.

Det är inte så långt kvar.

Ja jag kan snart kalla mig farmor. Hihi ordet farmor har jag alltid upplevt som ett hårt ord…inte alls som mormor. 

De här små händerna är fotade för exakt 26 år sedan. Av hänsyn till mina vuxna barn klippte jag bort ansiktena.

Att nu få vara med om att just sonen som här ligger i en dockvagn faktiskt nu ska bli pappa, känns större än allt annat. Alla frågar och alla säger att det är så fantastiskt att få barnbarn, ja som livets efterrätt. Så är det säkert, men om jag ska vara ärlig så är nog det största för mig att se min son och messen han skickar mig på det de har köpt…t.ex. vagnen och hur han berättade att just han ville ha färgerna. Det känns så enormt stort och också lite konstigt att förstå att dessa små händer faktiskt tillhör en blivande pappa. Självklart är det skoj och jag är nyfiken på det lilla knytet som ska vara en del i våra familjer snart.

Jag gläds så mycket med sonen och hans underbara sambo!

Mycket har hänt senaste året…flera som har lämnat oss i familj/släkt och ”barn” som nu slutar gymnasiet och i sommar ett nytt litet liv ❤

Ser fram emot sommaren!

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

