Ett steg in i sommaren

Det är sommar!

Värmen har varit fantastisk i dag och färgerna och dofterna utanför huset är ljuvliga. Livet är precis som det ska vara….eller inte; jag har ingen aning om vilket…

Syrenerna doftar och fåglarna sjunger i kapp med varandra och att då krypa upp i en stol ute bland fågelsång och ljuvliga dofter och samtidigt se en sol som sakta vandrar ner bakom tallar och granar gör att värmen kryper bubblande genom kroppen…man känner bara tacksamhet. Känner ni så? Tänk om man alltid fick ha den känslan i kroppen. Att stanna här känns så rätt.

Finns det något bättre än en stilla sommarkväll med sol och fågelkvitter?

Ja kanske, men ändå inte.

Just  nu blommar syrenerna för fullt.

Gräslöken försöker att överleva i ljuset och värmen…

 

Vad prioriterar du i ditt liv?

Det är du själv som bestämmer och gör det till….

 

Lugn, stilla och bara dina egna tankar att prata  med…

 

Stillhet….tillit…

Äpplen som leker i fönstret….

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

Kommentera

