Tvätt, fågelkvitter och kaffe

Finns det något som doftar så gott som att hänga tvätt på tork ute.

En blandning av tvätt på tork och kaffe omsluter mig i den kraftiga vinden som är lite svalare än i går.

Bordet , stolar och golv är täckt av pollen som jag faktiskt inte har tänkt på förrän nu när jag börjar att nysa lite.

Sitter i morgonsolen och njuter av kaffet, lyssnar på fågelkvitter och känner att belöningen av min vecka är här och nu.

Lugn

Vinden torkar tvätten snabbt

Författare: Carinas Photolifestyle

Välkommen till Carinas photolifestyle, en inspirationssida i bilder. Vi alla har olika sätt att varva ner och samla energi. Jag använder mig av min kamera sådana stunder. Jag vill gärna dela med mig av mina bilder och hoppas att ni ska finna lite inspiration och energi genom dem. Jag önskar att jag hade mer tid till att fotografera och göra något av mina bilder. Några event har jag också varit med på, och fotograferat.

1 thought on “Tvätt, fågelkvitter och kaffe”

  1. Visst är det härligt med tvätt som hängt ute…jag öppnar balkongdörren och ställer tvätten där…fina bilder du tar.

    Gilla

Kommentera

